הקמת אתרי אינטרנט לעסקים

ספר לחבר הוסף לפייסבוק הוסף ציוץ בטויטר

אחד עשר טיפים לקידום אורגני מהיר:

מספר דקות ואתם עומדים לשפר את מיקום האתר שלכם בגוגל מבחינה אורגנית.

להלן צעדים אשר הודות להם תוכלו להקפיץ את התנועה לאתר ולהרוויח מיקום מעולה בחיפושים האורגניים בגוגל:

 

  1. שינוי כותרות באתר ( title)

המיקום שלכם בגוגל הוא יחסית גבוה ( עמוד ראשון ,כמובן),אולם בפועל אנשים אינם לוחצים על תוצאות החיפוש. מדוע? נראה ,שאתם צריכים לשנות את כותרות העמודים שלכם. הסוד הוא לשמור בכותרות על מילות המפתח ,ויחד עם זאת להפוך את הכותרת לפיקנטית ומסקרנת יותר.

 

  1. שינוי תיאור העמוד ( קוד meta descriptiom)

הואיל וקוד התיאור אינו משפיע על מיקום העמוד בגוגל, הרבה אנשים נוטים להתעלם ממנו- זו טעות!

שילוב של כותרת מסקרנת בשילוב תיאור מעניין וקריאטיבי יכולים ,ללא ספק, להגדיל את תנועת הגולשים אליכם לאתר.

 

  1. יצירת תיקייה המכילה מאמרים מוכנים לאתר

יש תקופות וימים שאין לנו זמן או מוזה לכתוב מאמר או פוסט חדש לאתר שלנו. מה עושים? * מומלץ להכין מראש תיקייה המכילה מאמרים מוכנים בנושאים שונים.

* ניתן לקנות מאמרים איכותיים מחברות שונות.

* אפשר לשכתב מאמרים ישנים ולעשות להם אופטימיזציה על ידי שילוב מילות מפתח  וקישורים פנימיים.

אתם תופתעו כמה אופטימזציה למאמר ישן תקפיץ אותו בתוצאות החיפוש בגוגל.

 

  1. שכתוב טקסט "אודות" ברשתות החברתיות השונות

האם הטקסט שכתבתם אודותיכם בפייסבוק, באינסטגרם ובגוגל פלוס זהה? אם התשובה חיובית הגיע העת לשכתב אותו.

בכל רשת חברתית כדאי לכתוב טקסט שונה בשילוב מילות המפתח המרכזיות שלנו.

 

  1. שיתוף מאמרים ופוסטים ברשתות החברתיות

כתבתם מאמר מעניין? נתקלתם בכתבה או ידיעה חשובה הקשורה אליכם לעסק? אל תשמרו לעצמכם!

תשתפו בכל הפרופילים שלכם ברשתות החברתיות עם לינק המקשר אליכם לאתר. פעולה זו יוצרת תנועה ואולי אף לידים ולקוחות.

 

  1. חקר מתחרים

אנחנו לא מעוניינים להישאר מאחור!

לכן רצוי לקיים בדיקה מהירה היכן המתחרים שלנו נמצאים ומה הפעולות שהם עושים כדי להיות שם. אפשר לבצע בדיקה זו באמצעות כלי שנקרא SEMrush .

 

  1. הכנת רשימת צ'ק ליסט של משימות תוכן שאתם צריכים לבצע

המשימה המשמעותית ביותר של מקדמי אתרים היא לעקוב ולנתר אחר האתרים של הלקוחות שלנו.

העצה שלי היא להכין רשימת צ'ק ליסט מסודרת עליה תוכלו לעבור תוך 3 דקות כל יום בצורה מסודרת מבלי לשכוח שום דבר ולא להיזכר בו חלילה כשכבר מאוחר מידי.

 

  1. בדיקת כתובת העסק בגוגל ביזנס

גוגל עסקים הינו פיצ'ר מאוד חשוב בקידום האתרים. הכתובת המופיעה בגוגל עסקים חייבת להתאים בדיוק לכתובת האמיתית של העסק. בנוסף כדאי להוסיף בתיאור העסק טקסט ובו משולבות מילות המפתח שאותן אנחנו רוצים לקדם.

 

  1. בדיקת כלי מנהל האתרים של גוגל

כלי מנהל האתרים של גוגל הוא כלי חשוב מאוד ונוח למקדמי אתרים. ניתן לבדוק במקום אחד את ה CTR , מיקום בחיפוש, איזה תוכן באתר הכי פופלארי ועוד. ניתן לבדוק הודעות מגוגל וטעויות HTML. לכן ביקור בגוגל מנהל האתרים כל יומיים שלושה הוא משימה שאתם מוכרחים להוסיף לצ'ק ליסט שלכם.

 

  1. הישארו מעודכנים באתרי SEO מקומיים ובינלאומיים

 מקדם אתרים מקצועי חייב להיות מעודכן בכל העדכונים והמאמרים בתחומו. הירשמו לפורומים ( בפרט של גוגל), קראו מאמרים וחדשות באתרי SEO מובילים בעולם. חשוב למקדם אתרים להראות מקצועי ומעודכן מול הלקוח שלו.

 

  1. הגיבו בפורומים שונים:

נכון, תגובות בפורומים היום מקודדים בדרך כלל בקוד Relnofollow ,ולכן אינן מועילות לנו מבחינת SEO. אבל, ככל שתגיבו יותר אנשים יכירו אתכם, יחשפו לנקודת המבט שלכם לגבי נושאים שונים ויתכן שעם הזמן גם יפנו אליכם בנושאים שונים כמו החלפות קישורים או שיתופי פעולה. כל אלה רק יועילו לכם.

במידה ואתם לקוחות בעלי עסק קטן המחפשים קידום לאתר שלכם פנו אליי כאן

ניתן לקרוא על תהליך קידום האתרים כאן. 

הקמת אתרי אינטרנט לעסקים קטנים בניה וקידום אתרים לעסקים קטנים

* שם מלא:
* אימייל:
טלפון נייד:
Captcha

ליצירת קשר מהיר: