כיצד פותחים דף פייסבוק עסקי בארבעה שלבים?
בעידן של היום כל עסק מבין שהוא חייב להיות שם: להופיע בגוגל במקומות הראשונים, להופיע באינדקסים שונים, להיות בעל אתר מרשים ומוכר וכמובן- להיות בעל עמוד פייסבוק.
במאמר זה אלמד אתכם לפתוח עמוד פייסבוק עסקי במספר שלבים פשוטים.
את הדף העסקי שלכם עדיף לפתוח מדף הפייסבוק האישי שלכם, כך שמבחינת פייסבוק אתם ה"אדמין" ( המנהלים) של העמוד, ולכם ההרשאות לכתוב פוסטים, לפרסם תמונות ולהגיב להודעות.
קדימה, אנחנו מתחילים!
שלב ראשון- פתיחת העמוד:
בשורת הפרופיל שלכם למעלה יש חץ קטן. לחצו עליו ובחרו: "צור דף".
שלב שני- בוחרים את סוג העסק:
יש לבחור את סוג העסק שלנו. בדרך כלל עסקים קטנים בוחרים עסק מקומי או מקום. אך קיימת אופציה גם לבחור מוצר, אמן ולהקה, מטרה וקהילה במקרה שיש לכם ארגון מלכ"ר או אתם בונים אתר/עסק למטרה טובה וכ"ו.
חשוב לבחור את סוג העסק הנכון, היות שכך פייסבוק יודע לכוון את קהל היעד המתאים לעסק שלכם והפרסום הינו ממוקד יותר ויעיל יותר.
שלב 3- מילוי פרטי העסק
בשלב זה נמלא פרטים שיופיעו אחר כך בטאב "אודות העסק". פייסבוק גם לוקח את המידע הזה אוטומטית כאשר אנחנו מפרסמים את הדף בפרסום ממומן (בשביל לצבור לייקים).
לכן חשוב להיות מדויקים בפרטים ובשיווקיים. בבחירת קטגוריה, לדוגמה: יש לבחור את סוג העסק שלכם. למשל: עורכי דין, מסעדות, ברים, בתי מלון וכ"ו. בדרך כלל רוב העסקים הקטנים בוחרים את קטגוריית "עסק מקומי".
שלב זה מתחלק לשניים: מידע אינפורמטיבי ומידע שיווקי.
בשלב האינפורמטיבי יש למלא את הכתובת המדויקת של העסק. הפרסום בפייסבוק והחשיפה היא בהתאם לרדיוס הכתובת שלכם (כיום 26-80 ק"מ רדיוס ממיקום העסק שלכם),
לשם הדגמה בחרתי עסק מקומי: שם העסק "יעל סנקביץ קידום אתרים":
בשלב הבא של מילוי הפרטים אנו נדרשים לספק מידע שיווקי.
ממש כמו קידום בגוגל, פרטים אלו מאוד חשובים לקידום העסק שלך בפייסבוק.
בחירת קטגוריה: פייסבוק מאפשר לנו להוסיף תת קטגוריות של העסק, זאת על מנת לשפר את תוצאות החיפוש שלנו בפייסבוק. לדוגמה: אם בעלת גן ילדים אני אבחר פה גן ילדים ומעונות יום וגני ילדים. בשביל העסק שאני בחרתי אני בוחרת יועץ שיווקי ושירותי פריטי קידום מכירות.
אודות: אני אכתוב מספר משפטים על העסק תוך שימוש במילות המפתח שאותן אנשים מחפשים בפייסבוק. לדוגמה: בניית אתרים לעסקים קטנים וקידומם במקצועיות ובשירות אישי אחד על אחד. בנוסף, מנהלת עמודי פייסבוק לעסקים כולל פרסום ממומן בפייסבוק.
רשתות חברתיות ואתר אינטרנט: מתחת אנחנו נוסיף את אתר האינטרנט שלנו וקישורים נוספים למדיה החברתית כמו פינטרס, אינסטגרם וטוויטר במקרה שיש.
בחירת כתובת אינטרנט ייחודית של פייסבוק: כך, אם אנשים מחפשים ספציפית קידום אתרים ,הם יגיעו ישירות לעמוד שלי. יש לרשום רק באנגלית.
לאחר מכן אנחנו מסמנים כן וכן ,ולאחר שמור את המידע:
השלב הבא הוא העלאת תמונת פרופיל והוספת העמוד לסרגל המועדפים שלכם בפייסבוק בצורה פשוטה מאוד :
שלב רביעי ואחרון- בחירת קהל היעד שלך
פייסבוק מבקשת מאיתנו לבחור את קהל היעד שלנו על מנת שהיא תדע למי לחשוף את הדף העסקי שיצרנו. כך, חווית המשתמש היא מדויקת ונכונה, וגם קהל הלקוחות שעוקב אחרינו הינו רלוונטי לעסק .הסיכוי שיהפכו גם ללקוחות הרבה יותר גבוה.
אנו נדרשים לבחור: מיקום (אם נבחר אנשים שגרים במיקום זה, נוכל גם לבחור רדיוס ק"מ מהעסק), טווח גילאים, מין ותחומי עניין.
זהו! בארבעה שלבים פשוטים הקמנו דף עסקי מקצועי ואיכותי!
כעת אתם יכולים להשתעשע ולהוסיף תמונת קאוור מעניינת (עדיף לא מקושקשת מידי), להזמין חברים לעקוב אחריכם, להעלות מאמרים וכתבות מעניינות ועוד.
כל עמוד מתחיל חייב פרסום ממומן נכון וניהול תכנים שבועי איכותי ונכון לקהל שלכם.
אם כך, בואו ניפגש ו"תשוויצו" בדף שפתחתם!
צרו קשר ונקבע לקפה